از شما دعوت می شود که مطالب پیش روی خود را از تا آخر و انتها با دقت بالایی مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. چرا که در این صورت می توانید اطلاعات کاملی را در مورد لیست ارورهای ماشین لباسشویی یاد شده به دست آورید. در نظر داشته باشید جهت خواندن راه حل این موارد می توانید مقاله ارور ماشین لباسشویی بوش در سایت اس پی یار را مطالعه نمایید.

کد ارور لباسشویی بوش

ارور کد لباسشویی بوش

مهمترین و رایج ترین ارورها یا کدخطاهای مربوط به تعمیر لباسشویی برند بوش عبارتند از:

کد خطای E16/F16

اولین ارور ماشین لباسشویی بوش را کد خطای E16/F16 شکل داده است شما در برخی از مواقع می توانید کد خطای E16/F16 را بر روی صفحه نمایشی دستگاه خود مشاهده کنید. همچنین زمانی این ارور را می توان مشاهده کرد که درب دستگاه باز مانده باشد. عدم بسته شدن درب ماشین لباسشویی به دنبال خود می تواند دردسرهای گوناگونی را داشته باشد. همچنین این مشکل از رایج ترین خرابی های مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد.

کد خطای E17/F17

در مبحث مربوط به بررسی لیست ارورهای ماشین لباسشویی برند بوش می توان به کد خطای E17/F17 اشاره کرد. کد خطای E17/F17 را زمانی می توانید در صفحه ی نمایشی دستگاه خود مشاهده کنید که آب به تاخیر بالایی به داخل دستگاه وارد می شود. انتقال آب به داخل دستگاه با تاخیر اصلی ترین ایرادات مشاهده شده در دستگاه های یاد شده می باشد. این امر می تواند فرایند شستشو را نیز با یکسری از مشکلات خاص مواجه سازد و بایستی در اسرع وقت کد خطای E17/F17 را رفع کرد.

کد خطای E18/F18

در فهرست مربوط به ارور ماشین لباسشویی بوش می توان به کد خطای E18/F18 اشاره کرد. توجه نمایید که زمانی که فرایند تخلیه آب بیش از حد باشد، می توانید کد خطای E18/F18 را در صفحه ی نمایشی ماشین لباسشویی برند بوش مشاهده کنید. در چنین مواقعی شما می توانید به غیر عادی بودن عملکرد مربوط به دستگاه خود پی ببرید. همچنین در حین مشاهده ارور یاد شده خونسردی تان را حفظ کرده و سریعا با ما در ارتباط باشید.

کد خطای E19/F19

کد خطای E19/F19 یکی از رایج ترین ارور ماشین لباسشویی بوش می باشد. در بسیاری از مواقع شما می توانید کد خطای E19/F19 را در ماشین لباسشویی برند بوش خود مشاهده کنید و علت بروز ارور یاد شده نیز تاخیر طولانی مدت در کارکرد سیستم گرمایشی می باشد. چنانچه سیستم گرمایشی دستگاه بیش از حد فعال شده باشد، در این صورت می توانید ارور مذکور را بر روی صفحه ی نمایشی دستگاه تان مشاهده کنید و بایستی این ارور یا کد خطا را جدی بگیرید.

کد خطای E20/F20

کاربرانی که به دنبال بررسی لیست مربوط به ارور ماشین لباسشویی برند بوش هستند، می توانند کد خطای E20/F20 را با دقت و وسواس بالایی مورد بررسی قرار دهند. لازم به ذکر می باشد که بروز اختلالات ناگهانی در سیستم گرمایشی مربوط به دستگاه، می تواند علت اصلی بروز کد خطای E20/F20 باشد. در چنین وضعیتی دستگاه نمی تواند آب مورد نیاز خود را گرم نماید. بنابراین فرایند شستشو و خشک کردن با یکسری از مهمترین ایرادات و مشکلات مواجه خواهد شد.

کد خطای E21/F21

یکی از مهمترین ارور ماشین لباسشویی بوش را کد خطای E21/F21 شکل داده است. کاربران زمانی می توانند کد خطای E21/F21 را در دستگاه خود مشاهده کنند که موتور دستگاه و تمام المان های مربوط به آن دچار خرابی و ایرادات جدی شده باشد. این امر می تواند تمام فرایند مربوط به شستشوی ماشین لباسشویی یاد شده را مختل سازد و بایستی در اسرع وقت مورد رفع واقع شود

کد خطای E23/F23

کد خطایE23/F23 را می توانید در لیست مربوط به ارورهای ماشین لباسشویی برند بوش مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که ارور یاد شده یکی از نادرترین ارورهای نمایان شده در صفحه ی نمایشی دستگاه های یاد شده می باشد. شما زمانی می توانید کد خطای E23/F23 را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کنید که آکوا استاپ دستگاه دچار یکسری از مشکلات شده باشد. در چنین حالتی می توانید فعال بودن آکوا استاپ را در دستگاه تان مشاهده نمایید.

ارور لباسشویی بوش

کد خطای E25/F25

ماشین لباسشویی برند بوش برای داشتن کارایی فوق العاده به یکسری از سنسورهای مختلف نیاز دارد که از مهمترین این سنسورها می توان به سنسور آکوا اشاره کرد. وظیفه این قطعه آن است که فرایند شستشو را شناسایی و تشخیص دهد. زمانی که قطعه ی مذکور دچار یکسری از مشکلات شده باشد شما می توانید کد خطای E25/F25 را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کنید. به عبارتی معیوب بودن سنسور آکوا استاپ موتور به دنبال خود نمایان شدن کد خطای E25/F25 را خواهد داشت.

کد خطای E26/F26

در بررسی لیست مربوط به ارور ماشین لباسشویی بوش می توان به کد خطای E26/F26 اشاره کرد. ارور مذکور یکی از رایج ترین و شایع ترین ارورهای نمایان شده در ماشین لباسشویی برند بوش می باشد. کاربران در صورتی می توانند کد خطای E26/F26 را در صفحه ی نمایشی دستگاه خود مشاهده کنند که سنسور فشار آنالوگ یکسری از مشکلاتی را داشته باشد. سنسور مذکور یکی از مهمترین قطعات مورد نیاز و دخیل در فرایند شستشوی لباسشویی می باشد. خرابی این سنسور می توانید دردسرهای متعددی را به دنبال داشته باشد.

کد خطای E27/F27

اگر شما هم به دنبال بررسی لیست ارور ماشین لباسشویی بوش هستید، می توانید با وسواس بالایی جزئیات مربوط به کد خطای E27/F27 را بررسی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که زمانی کد خطای E27/F27 در ماشین لباسشویی برند بوش خود را نمایان می کند که سنسور فشار دستگاه تان دچار ایرادات اساسی شده باشد. بروز مشکلات مهم در سنسور فشار می تواند به دنبال خود دردسرهای زیادی را داشته باشد و بایستی سریعا این ارور را رفع کرد.

کد خطای E28/F28

در میان تمام ارورهای مربوط به ماشین لباسشویی برند بوش می توان به کد خطای E28/F28 اشاره کرد. ارور یاد شده را زمانی می توان در ماشین لباسشویی های یاد شده مشاهده کنید که سنسور فلو دستگاه تان دچار مشکلات جدی شده باشد. به عبارتی کد خطای E28/F28 زمانی خود را نشان خواهد داد که سنسور فلو دچار مشکل شده و نمی تواند عملکرد صحیحی را داشته باشد. سنسور یاد شده می تواند کف موجود در داخل دستگاه را مورد شناسایی قرار دهد.

کد خطای E29/F29

افرادی که قصد بررسی مهمترین ارور ماشین لباسشویی بوش را در سر دارند، می توانند فرصت طلایی پیش روی خود را از دست نداده و با دقت بالایی کد خطای E29/F29 را مورد کنکاش قرار دهند. کد خطای E29/F29 نمایان شده در ماشین لباسشویی برند یاد شده می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید کد خطای E29/F29 را ماشین لباسشویی خود مشاهده کنید که ورودی آب به دستگاه دچار ایرادات و خرابی های مختلف شده باشد.

کد خطای E31/F31

کد خطای E31/F31 یکی از شایع ترین ارورهای مشاهده شده در ماشین لباسشویی برند بوش می باشد که در چنین وضعیتی کاربران بایستی به شکل هوشیارانه رفتار کرده و سریعا با نزدیک ترین شرکت خدماتی در ارتباط باشند. همچنین کاربران زمانی می توانند با کد خطای E31/F31 مواجه شوند که تخلیه آب به شکل درست صورت نگیرد. عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی نیز یکی از مشکل آفرین ایرادات مربوط به تجهیزات یاد شده می شود که دلیل این را می توان در خرابی بسیاری از قطعات داخلی دستگاه مشاهده کرد.

کد خطای E32/F32

در مبحث مربوط به بررسی مهمترین ارورهای ماشین لباسشویی برند بوش می توان به کد خطای E32/F32 اشاره کرد. توجه داشته باشید که کد خطای E32/F32 زمانی خود را نشان خواهد داشت که البسه های شما به شکل متعادل در داخل دیگ دستگاه واقع نشود. به عبارتی عدم تعادل لباس ها درون دیگ می تواند به دنبال خود می تواند کد خطای E32/F32 را داشته باشد و شما بایستی این موضوع را جدی گرفته و برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید.

کد خطای E35/F35

برخی از خرابی های مربوط به ماشین لباسشویی برند بوش می توانند خود را به شکل ارورهای مختلف بر روی صفحه نمایشی دستگاه نشان دهند. در چنین وضعیتی توصیه می گردد که حتما مشکل به وجود آمده را با حساسیت بالایی مورد رفع قرار دهید. خرابی های متعلق به میکروسوئیچ و قفل درب ماشین لباسشویی می تواند به دنبال خود کد خطای E35/F35 را داشته باشد. به عبارتی عدم باز یا بسته شدن درب می تواند کد خطای E 35/F 35 را به وجود آورد.

کد خطای E36/F36

کد خطای E36/F36 یکی از شایع ترین ارور ماشین لباسشویی بوش می باشد. زمانی که میکروسوئیچ دستگاه تان دچار یکسری از ایرادات و خرابی ها شده باشد، شما نمی تواند درب دستگاه در اختیارتان را به راحتی مورد باز و بسته قرار دهید. فراموش نشود که میکروسوئیچ یکی از مهمترین اجزای مربوط به دستگاه یاد شده می باشد و عملکرد آن سهم و نقش زیادی را در فرایند شستشو دارد. خرابی این قطعه به دنبال خود کد خطای E36/F36 را به وجود خواهد آورد.

کد خطای E37/F37

کد خطای E37/F37 از اصلی ترین ارور ماشین لباسشویی بوش می باشد که شما نیز در صورت مواجه شدن با چنین اروری، حتما اقدامات مربوط به رفع آن را سریعا انجام دهید. در نظر داشته باشید که خرابی یا شکستگی سنسور ام تی سی به دنبال خود می تواند کد خطای E37/F37 را داشته باشد. سنسور یاد شده یکی از مهمترین سنسورهای تعبیه شده در ماشین لباسشویی های برند بوش می باشد.

کد خطای E38/F38

برخی از خرابی ها و مشکلات مربوط به اجزای داخلی ماشین لباسشویی برند بوش خود را با ارورهای بسیار متعددی نشان می دهند. برای مثال خرابی مربوط به سنسور ان تی سی می تواند بار دیگر خود را با ارور یا کد خطای E38/F38 نشان دهد. شما در چنین وضعیتی می توانید آگاهانه رفتار کرده و دستگاه تان را از برق جدا کنید.

کد خطایE4/F4

کد خطای E4/F4 را می توان به عنوان مهمترین ارور ماشین لباسشویی برند بوش تلقی کرد. ارور یاد شده خود را با حروف انگلیسی و اعداد بسیار مختلفی ممکن است نشان دهد. در صورت مواجه شده با کد خطای E4/F4 می توانید اختلالات مربوط به موتور دستگاه تان را مورد بررسی قرار دهید. از سوی دیگر کد خطایE4/F4 را می توانید در مدل های قدیمی لباسشویی برند بوش مشاهده کنید.

کد خطای E47/F47

کد خطای E47/F47 یکی از شایع ترین ارور ماشین لباسشویی بوش می باشد که خرابی های مربوط به حسگر تعیین دما به دنبال خود می تواند کد خطای E47/F47 را داشته باشد. توجه داشته باشید که حسگر تعیین دما یکی از حساس ترین قطعات مربوط به ماشین لباسشویی می باشد و تنظیمات دمای آب توسط قطعه ی مذکور صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که خرابی حسگر تعیین دما می تواند مشکلات اساسی و متعددی را به دنبال داشته باشد.

کد خطای E48/F48

در مبحث متعلق به بررسی تمام ارورهای ماشین لباسشویی برند بوش می توان به کد خطای E48/F48 اشاره کرد. ارور یاد شده معمولا در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی های برند یاد شده قابل مشاهده هستند. به طوری که شما می توانید در صورت بروز اختلالات اساسی در موتور دستگاه یا افت ولتاژ ورودی با کد خطای E48/F48 مواجه شوید. مشکلات مربوط به عملکرد موتور دستگاه می تواند دردسرهای متعددی را برای کاربران داشته باشد.

کد خطای E49/F49

اگر شما هم قصد بررسی لیست ارور ماشین لباسشویی بوش را در سر دارید، می توانید با دقت بالایی تمام جزئیات مربوط به کد خطای E49/F49 را نیز بررسی کنید. توجه نمایید که ماشین لباسشویی های یاد شده در مقابل نوسانات برقی و ولتاژهای بالا مقاومت پایینی را دارند. بنابراین ولتاژ ورودی در صورتی که بیش از حد مجاز باشد، شما می توانید بر روی صفحه نمایشی دستگاه خود کد خطای E49/F49 را مشاهده کنید. همچنین توصیه می شود که ارور به وجود آمده را حتما جدی بگیرید.

کد ارور لباسشویی بوش

کد خطای E50/F50

کد خطای E50/F50 را می توانید در لیست مهمترین ارور ماشین لباسشویی بوش مشاهده کنید که این ارور به ندرت در مدل های جدید ماشین لباسشویی بوش قابل مشاهده است. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که عدم عملکرد صحیح موتور دستگاه از مهمترین آیتم هایی می باشد که به دنبال خود کد خطای E50/F50 را خواهد داشت. در چنین وضعیتی شما نمی توانید استفاده ی لازم را از دستگاه خود داشته باشید و مجبور هستید کد خطای E50/F50 را رفع نموده و بار دیگر از لباسشویی تان استفاده کنید.

کد خطای E51/F51

یکی از بارزترین ارورهای مربوط به ماشین لباسشویی برند بوش را کد خطای E51/F51 شکل داده است. زمانی می توانید ارور یا کد خطای E51/F51 را در صفحه نمایشی دستگاه خود مشاهده کنید که سوئیچ های قدرت دچار یک سری از خرابی ها شده باشد. همچنین بروز اختلالات در عملکرد موتور نیز می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را داشته باشد. در چنین وضعیتی توصیه می شود که نقص آی جی بی تی دستگاه تان را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای E57/F57

در کنکاش لیست مربوط به ارور ماشین لباسشویی بوش می توان به کد خطای E57/F57 اشاره کرد. کد خطای E57/F57 یکی از مهمترین ارورهای مشاهده شده در ماشین لباسشویی برند بوش می باشد که خرابی های مربوط به مدار برد کنترل و کاهش ولتاژ ورودی به ترمینال می تواند به دنبال خود کد خطای E57/F57 را داشته باشد. در چنین مواقعی دستگاه شما نمی تواند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارد و شما با یکسری از مهمترین مشکلات و دردسرها مواجه خواهید شد.

کد خطای E58/F58

در فهرست مربوط به بررسی ارور ماشین لباسشویی بوش می توان به کد خطای E58/F58 اشاره کرد. کد خطایE58/F58 را می توانید در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی بوش به شکل رایج مشاهده کنید. همچنین زمانی که موتور ماشین لباسشویی قفل شده باشد شما می توانید کد خطای E58/F58 را مشاهده کنید. همچنین در چنین وضعیتی می توانید بالا یا پایین شدن ولتاژ موتور دستگاه تان را نیز مشاهده نمایید. پیشنهاد می گردد که ارور یاد شده را حتما جدی بگیرید.

کد خطای E59/F59

کد خطای E59/F59 را بدون شک می توان یکی از مهمترین ارورهای مربوط به ماشین لباسشویی برند بوش می باشد. توجه داشته باشید که کد خطای E59/F59 زمانی خود را نمایان و نشان می دهد که برد الکترونیکی دستگاه دچار یکسری از مشکلات و خرابی ها شده باشد. برد الکترونیکی یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات تعبیه شده در دستگاه های مذکور می باشد. تمام عملکرد ماشین های لباسشویی برند بوش توسط برد الکترونیکی کنترل و هدایت می شود.

کد خطای E60/F60

ماشین لباسشویی برند بوش از ساختار و طراحی بسیار مدرن و پیشرفته ای برخوردار می باشد. شما می توانید بهترین کارایی را از ماشین لباسشویی مذکور مشاهده کنید. همچنین دستگاه یاد شده مجهز به حسگر گردش هستند و این قطعه می تواند وضعیت چرخیدن دیگ را بررسی کند. خرابی حسگر گردش و سنسور کف درام از مهمترین آیتم هایی می باشد که به دنبال خود کد خطای E60/F60 را خواهد داشت. شما به ندرت می توانید کد خطای E60/F60 را در ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایید.

کد خطای E61/F61

کد خطای E61/F61را می توان در فهرست ارور ماشین لباسشویی بوش مشاهده کنید که ارور یاد شده زمانی خود را نشان خواهد داد که شما یکسری از مشکلات و خرابی های اساسی را در سیم کشی داخل دستگاه تان مشاهده کنید. در چنین اوضاعی برد الکترونیکی و میکروسوئیچ ماشین لباسشویی برند بوش دچار خرابی های اساسی می شوند و شما نمی توانید درب ماشین لباسشویی خود را بسته یا باز کنید. همین امر نیز می تواند به دنبال خود کد خطای E61/F61 را داشته باشد.

کد خطای E67/F67

یکی از شایع ترین ارورهای مشاهده شده ماشین های لباسشویی برند بوش را کد خطای E67/F67 شکل داده است. شما زمانی می توانید ارور یاد شده را در دستگاه تان مشاهده کنید که کل دستگاه از کار افتاده باشد. البته در نظر داشته باشید که کد خطای E67/F67 بیشتر در مدل های قدیمی ماشین های لباسشویی بوش، قابل مشاهده می باشد. در چنین وضعیتی هیچ گونه دستوری به موتور دستگاه ارسال نمی شود و شما نمی توانید از دستگاه خود استفاده ی لازم را داشته باشید.

کد خطای APDATE

آخرین ارور ماشین لباسشویی بوش را کد خطای APDATE شکل داده است. توجه نمایید که ارور مذکور یکی از مهمترین ایرادات مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد. کاربران زمانی می توانند کد خطای APDATE را در صفحه ی نمایشی دستگاه خود مشاهده کنند که برنامه برد دچار یکسری از مشکلات شده باشد. همچنین تعمیرات مربوط به برنامه ی برد معیوب دستگاه جهت تعمیر لباسشویی بوش به زمان و هزینه های بالایی نیاز خواهد داشت.

کد ارور بوش لباس شویی

معرفی بهترین نمایندگی برای رفع مشکل کد خطاهای لباسشویی بوش

افرادی که به دنبال بهترین نمایندگی برای رفع ارور ماشین لباسشویی خود می باشند، جهت تعمیرات لوازم خانگی می توانند با شرکت اس پی یار با شماره 02191001912 تماس حاصل فرمایند. 

نسخه مناسب چاپ
تاریخ انتشار:
5 رای 1 از 5
ارسال دیدگاه